2010年10月1日金曜日

報告

ご無沙汰していますが、今日は報告があります。

先日提出したオーケストラ曲ですが、今日通知をもらい12月にマネスオーケストラに演奏してもらえることになりました。曲名は"Deja-vu"といいます。

提出の前夜に家で15年以上飼っていた猫が亡くなりました。提出に際してやりきれなかったところもあったのですが、飼い主孝行な猫が最後に力を貸してくれたのかなと思いました。選んで頂けて本当に嬉しいです。そしていつも私を内外から助けて下さっているすべての皆さん、応援してくれている家族に感謝の気持ちでいっぱいです。

I want to announce something wonderful Today. I was told that my orchestra piece which I submitted two weeks ago for the competition was chosen, and will be performed by Mannes Orchestra on December 16th. The title of the piece is "Deja-vu". The previous night of the submission date, my precious cat which had lived with my family more than 15 years passed away. I felt this result may be part of the last present from him. I am really happy to be chosen, and thankfull for all the people supporting me, especially my family. Thank you.