2011年1月12日水曜日

大雪

今日は大雪の予報だったので皆して学校が休みになるのではと期待していましたが、結局吹雪は夜のうちに収まって学校はいつも通りありました。(それにしても積もった雪の量はなかなかのものです。)

学校も始まって三日目となり、初めてのレッスンもありました。今学期の授業はこんなかんじです。

月 (Mon):
Analysis 2

火 (Tue):
Theory 3
20th Century Post-Tonal Theory

水 (Wed):
Analysis 2
Orchestration 2
History Review
Major Lesson
Composition Forum

木 (The):
Ear Training 4
Dictation 4
Formal Structure in Music

金 (Fri):
Theory 3
Score Reading
Keyboard 2
Piano Lesson
Conducting Singers

It was said that we would have heavy snow storm today, many students including me was expecting school to close. But the storm settled down before dawn, so we had school as usual after all even though we still have much snow everywhere on the road. It was third day since school has started, and I had the first lesson for this semester today. The classes for this semester are as listed above.