2010年7月30日金曜日

PC

今日は急きょ頼まれてプラクティスセンターで働きました。フェスティバルのために学校の練習室がいっぱいになるので、フェスティバルが終わるまで数日開いているそうです。

街中を歩くとようやくニューヨークに帰ってきたと実感しました。

プラクティスセンターでは凍るような冷房の中、トイレの水があふれ出すなどのトラブルもありましたが、まあなんとかなりました。今日は少し気温が低くて大分過ごしやすかったです。

I was just asked to work at Practice Center suddenly. I thought it is closed until school starts again though, I heard it is temporarily opened because of the Keyboard festival at school. Anyway I felt I came back to NY when I walk from my apartment to PC. The work itself was okay other than the AC was freezing cold, and water came out from the bath room.. It was less hot today, so it was comfortable.