2010年6月2日水曜日

誕生日

だいぶ投稿が開いてしまいましたが一昨日は誕生日で、とても幸せな一日でした。

さりげなく新たな歳を迎える覚悟はしていたのですが、なんと友達が心を尽くしてサプライズパーティーを準備してくれていました。外から帰ってきてドアを開けると、真っ暗な部屋の中にケーキのキャンドルがぼんやりと浮かび上がっていて、まさかと思った瞬間に部屋で待ち構えてくれていた数人の友達の顔が見えてようやく状況を理解しました。

本当に自分にはもったいないくらい良い人たちに囲まれて幸せだと思いました。私の記念日を覚えて下さっていたみなさん、そして今まで出会った全ての人に感謝の気持ちで一杯です。ありがとうございました。

It has been a while since I wrote last time. By the way, it was my birthday the day before yesterday and I had a great time.

I thought I would spend the day as an usual day though, my friends held the surprise birthday party for me. I figured out what was going on only when I saw the faces of my friends in the light of candle in the dark room as I opened the door.

I am very happy to have such great friends. I would like to thank all my friends and family for being the important part of my life. Thank you.